...
Loại CSDL: Tài liệu số, Luận văn thạc sĩ
Tác giả: Thi, Ngọc Minh Thùy
Thông tin xb: Trà Vinh: Trường Đại học Trà Vinh, 2024
Ký hiệu xếp giá: 428.4 / Th522
Mô tả vật lý: x, 67, 47 tr., 30 cm
Nhóm chủ đề: Tiếng Anh--Dạy và học; Đọc hiểu
Tác giả bổ sung: Nguyễn, Thị Phương Nam - hướng dẫn khoa học
Tóm tắt: This study makes a contribution to the field of teaching reading by emphasizing the effectiveness of self-questioning as a reader-based technique for enhancing learners’ reading comprehension. By encouraging students to engage in self-questioning, this technique allows them to integrate their existing knowledge and analyze the reading materials, thereby promoting both cognitive and affective understanding. Moreover, the opportunity for students to express their thoughts and emotions about the topics ...
TT Tên file Dung lượng Tải về Xem toàn văn
1 LUAN VAN SBV_THI NGOC MINH THUY 2598 Kb (0 lượt tải) Xem toàn văn (1) Xem preview

Tìm kiếm thêm